Založ si blog

Pán prezident, neurážajte mňa a ďalších!

Definícia slušného človeka podľa Kisku a jeho novej strany ₌ úniky na DPH v niekoľko desiatkach tisíc eur (Kiskova daňová kauza), kauza s pozemkami (Kiskove pozemky) či podnikanie prostredníctvom nebankoviek na úkor slabších (Kiskove nebankovky).

Tieto kritériá spĺňajú aj slušní ľudia ako Baštrnák či Kočner. Ide aj s nimi zakladať stranu, či títo už predstavujú to bájne „ZLO“? Kde ja tá hranica jedného zla reprezentovaného Kiskom a druhého zla reprezentovaného Čaputovou?

Kiska označil ľudí, ktorí podporili v kandidatúre na prezidenta Štefana Harabina, že sú to antisystémoví voliči, extrémisti, proti ktorým treba bojovať. Nemyslím si, že som extrémistka a uráža ma to. Podporila som len názory a program Štefana Harabina, podotýkam sudcu Najvyššieho súdu SR. Ak robil niečo protizákonné, tak pán prezident Kiska aj pani prezidentka Čaputová by mali presne pomenovať, čo to bolo a nie vytvárať tu bájne boje s prázdnymi rečami a ilúzie.

Bohužiaľ, v dnešnom svete je človek už len číslo, stratil hodnotu. Hrá sa tu vraj o záchranu slušnosti a bojuje sa tu proti zlu. Ale, kde je ľudská dôstojnosť, zaujíma sa tu ešte niekto z vrcholových predstaviteľov o normálnych ľudí? O tých, ktorí tu vytvárali a vytvárajú hodnoty? Kde sú zdravotné sestry, vodiči, predavačky, učitelia? Kiska, tak ako aj Sulík či ďalší, o ničom inom nesnívajú, len chcú prevziať MOC. Áno moc sa zíde, hlavne vtedy, keď máte za ušami (Kiska ako šéf strany).

Nová prezidentka je síce pekná, pôsobí milo a tam to zdôvodnenie, prečo je prezidentka asi končí. Rozprávala som sa s mnohými a toto bol argument. V dnešnej dobe stačí tak málo a predsa veľa stať sa prezidentom Slovenskej republiky. Veľa treba akurát tak peňazí (Rekordne drahý úspech Čaputovej) a málo politických skúsenosti na riadenie štátu. Najlepšie na funkciu prezidenta sú žiadne, veď poradcovia sú dobre platení (platy sa pred verejnosťou taja pre istotu).

Podľa žargónu Kisku a Čaputovej som extrémistka, xenofóbka, antisystémová, nacionalistka, nie som slušná, som zlo a neviem, čo som ešte zabudla. Pretože sa s nimi nestotožňujem, nejdem s ich liberálnym prúdom a mám na veci vlastný názor. Teší ma však, že nie som sama, že som medzi tými, ktorí sú za spravodlivosť, za tradície, za kresťanstvo, za normálnu rodinu (normálnu, myslím tým muža a ženu). A uráža ma, keď ma takto osočujú práve odchádzajúci a nastupujúci prezident/ka.  Prezident má byť prezidentom všetkých ľudí a nemá deliť ľudí na dobrých/zlých, slušných/neslušných, ľudia predsa majú na veci len iný pohľad, iný názor. V mojich očiach je neslušný práve prezident Kiska a nie svojsky Harabin! V politike sú dôležití ľudia, politika sa robí pre ľudí, pre normálnych ľudí, normálna politika…..ľuďom je potrebné vrátiť ľudskú dôstojnosť! Pre nich sme len čísla, voliči, hlasy, im ide len o MOC.

Matovičovi nechutí vlastná medicína

26.10.2023

Na ustanovujúcej schôdzi novozloženého parlamentu sa opozičný poslanec Igor Matovič rozčuľoval nad tým, že počas predvolebnej kampane sa na jeho manželku vytiahla správa o tom, že si z ukradnutých peňazí postavila kaštieľ v Turčianskej Štiavničke. Túto správu Matovič označil ako bohapusté klamstvo a obvinil z jej šírenia Pellegriniho. Nebudem teraz riešiť či [...]

Najvyšší vodca v sukni špekuluje

19.10.2023

Od momentu, kedy na konci roka 2022 padla Hegerova vláda a Čaputová túto vládu poverila dočasným vládnutím, až pokiaľ si nevymenovala tú svoju „úradnícku“ (rozumej progresívnu) vládu, ktorá bez mandátu od poslancov NR SR vládne dodnes, sa Čaputová správa ako najvyššia autorita v štáte, najvyšší vodca, ktorý rozhoduje o tom, kto niečo môže a nemôže, kto [...]

Ďalšia vlna propagandy prichádza

10.10.2023

Púšťame si k sebe nelegálnych migrantov prevažne moslimského vierovyznania, aby nás kultúrne obohatili, a zároveň na Bratislavský hrad premietame izraelskú vlajku na znak solidarity v dôsledku ozbrojeného útoku na Izrael vedeného práve radikálnym moslimským hnutím. Týmto nechcem samozrejme uplatňovať nejakú kolektívnu vinu voči všetkým moslimom, ako to je u nás zvykom [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.